Post by bandnessmiscbronsel on Feb 10, 2022 15:39:44 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Banana Kong ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Banana Kong IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ opp opplevelse gratis ▞▞▞
▞▞▞ Banana Kong 2022 version ▞▞▞
Kjøp Donkey Kong Country Returns - Coolshop
Nivåene er altfor vanskelige å passere. Jeg har spilt dette dumme spillet hele dagen, og jeg klarer fortsatt ikke det første nivået! Du må fikse dette snarest!
De dette gir meg gratis bananer?
Banana Zoo Adventure Kong - Animal running game for kids ...
den har vanskelige oppdrag, men løpeturen er såååå morsom !!!!!
Veldig bh👍😊
Spillet er bra, men jeg kan ikke se gulvet så jeg dør hele tiden på grunn av vannet
Banana Kong অ্যাকশন ytac
Tikh hai spill
Kan være bra, men det er bare ikke. Det er alt som skal til
Alt den trenger er oppgraderinger for den faktiske karakteren. Spesielt siden power-ups koster for mye.
Gøy å spille. Men styringa klikker litt.
Konseptet er morsomt, men jeg holder på å dø fordi bunnen av skjermen ikke er synlig på skjermen min...
Den er morsomt og gøy
Ok 😡😡😡 Den spør meg igjen og igjen om tilgang til bilder. og det er irriterende og annonsene. Og dette spillet vil bli bedre hvis det er mindre rasende og enkelt. Jeg vil fortsatt gi den 3 stjerner.
Virkelig morsomt spill, men jeg kan ikke spille lenger på min nye Samsung S21 siden du ikke kan se bunnen av spillet eller justere størrelsen
Hva Betyr SÅ DU ER EN EKTE på Engelsk - Norsk ... - TR-Ex
Jeg liker virkelig å spille dette spillet. Det har ingen defekter som mange av de andre spillene.
Morsomt-søl
Det gir deg ikke drepe som om du ikke dreper noe på eay og du kan ikke gå tilbake og i mareo kan du abd dere alle så drep monstre så det er derfor det er halt bare fordi jeg spiller det betyr ikke at jeg liker det nei, jeg hater det, men jeg avbrøt det fordi phoun douse ikke la meg dounlou andre spill så det er min anser takk og jeg håper du gjør endringer i gams
Supersøt banan, laget av imitert skinn. Dette unike leketøyet sørger for mye lekeglede. Med knitrelyd og catnip. Str 16cm.
Veldig artig Spill! BH-jobb!
Beat Racing:Car & EDM সংগীত pzxz
Veldig kjjekt spill
Så bra Jarvis.lt er også så enkelt å klokke, men jeg skulle ønske det var flere elementer i spillet. Men alt er bra.
det er et bra spill hvis du ikke har internett og det bruker ikke mye minne
dette spillet har alt for mange annonser, jeg mener jeg kan ikke engang spille spillet i stykker, tuller du seriøst, du må *forbedre dette spillet* !! Takk skal du ha
det er bra, men jeg hater annonsene
Spillet beveger seg altfor fort, jeg holder på å dø.
Download game Swat Team Counter Attack Force APK latest version 1.0.6 for android devices, package name: com.dts.swat.force.operation apk
Jeg elsker dette spillet Hvis jeg hadde vinger, ville jeg fly vekk fra alle mine problemer, alle mine ting Og jeg ville fly til et sted for trøst. Himmelen vet at jeg trenger en forandring Hvis jeg hadde vinger, Herre gi meg vinger Å jeg har hatt min del av sorg Gikk alene, en ensom vei jeg kunne bruke en ny i morgen Hvis jeg hadde vinger, ville jeg gjort det så Man kan ikke forutsi fremtiden Man kan ikke angre fortiden Men vi kan gjøre nåtiden nyttig Bygg en fremtid som vil vare hvis jeg hadde vinger jeg ville fly vekk fra Alle mine problemer, alle mine sår Og jeg ville f
Banana Kong Экшен mad
Artig spill. Mange annonser. Jeg betalte for 100 hjerter(liv), men brukte dem på mindre enn 5 minutter! Du får ikke 100 liv, fordi det dobles hver gang (1,2,4,8,16,32,64, etc). Ikke kast bort pengene dine...riv av!!
Skjermstørrelsen må korrigeres... I de nyere smarttelefonene kan du ikke se hele skjermen.
Min barndom
Jeg hater det at det står at det ikke er laget for barn, men barna mine spiller det hele tiden og jeg ser på dem. Det er ikke noe dårlig med spillet
Det er gøy, men vi trenger coop og nye kart
Android-spill - Last ned - Anderbot