Post by retervateback on Feb 7, 2022 1:40:50 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Fruit Block Friends ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Fruit Block Friends IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder glitch krystaller ▞▞▞
▞▞▞ Fruit Block Friends 2022 version ▞▞▞
Alt for mange annoncer ud over det gode spil
Let at spille og meget vanedannende
Meget, meget, meget underholdende!!! Elsker det, helt ærligt, især fordi de ikke bombarderer dig med en million tilføjelser. Tilføjelserne her er for det meste 5 sekunder og lige tilbage til afspilning. Jeg prøvede det, og nu er jeg hooked på det!!! 😄😄😄
Det er sjovt at lege, og det er sjovt at lave billedet
Fantastisk spil, masser af sjov! Holder min opmærksomhed - har spillet i over 2 timer :& jeg går tilbage til spillet. 😘.
Det har ikke den type sammenhæng, hvad de viser i annoncerne og for mange annoncer. Meget dårlig type spil.
Godt spil. Ville være meget bedre med færre annoncer.
Hvorfor kan jeg ikke gemme mine fremskridt ved at oprette forbindelse til fb
Så spillet igen, men det viste en kvinde, der druknede, og du skal vælge blokkene, så jeg besluttede at downloade det, når jeg downloader igen, det er det samme som første gang, jeg spillede det, ikke som det har vist
Fruit Block Friends Casual aqq
Det er sjovt og afslappende.. Også sjovt😊😊
Spillet fryser efter niveau 101. Afinstallerer
Installerede appen for en uge siden. Jeg har allerede fuldført alle gåderne. Nu har jeg mistet interessen for at spille spillet.
Dine annoncer gør mig sur
Spillet fungerer ikke korrekt.
Jeg kan ikke komme forbi niveau 1630, og det er frustrerende.
Dette var sjovt i starten, men som sædvanligt af en eller anden mærkelig grund ser du ud til at have et obligatorisk behov for at gøre hvert niveau sværere og sværere end det sidste til det punkt, at det bliver en smertefuld oplevelse i stedet for fornøjelig. Af denne grund vil jeg give dig 3 stjerner
Hvorfor passer spillet ikke som i viser det på reklamen?? Så ingen stjerner herfra.
Sjovt spil men for mange reklamer 🙄
Virkelig simpelt og rigtig sjovt. For ALLE i familien, ældre borgere, forældre, unge voksne, teenagere og børn. Download spillet og nyd bare at slappe af og fordrive tiden væk.
For mange annoncer! Virkelig? Efter hvert niveau!
Det vil ikke lade mig åbne kisten til næste kamp. Hvis det ikke er rettet, afinstallerer jeg.
Fantastisk spil, to i én! Hvis jeg kunne ændre noget, er det for at have en indsamlingsbeholder. Sig, at ethvert træk over 25-30 tilbage kan gå ind i en bank, så når du får 14, kan du bruge dine bankede træk. Få flere puslespil til mig selv på kortere tid.😉
Sjovt at spille
Afslutter
For meget tilføje... Forkæler det sjove ved at spille
Fruit Block Friends Casual aqq
Genialt spil. Bedste spil nogensinde, du får lidt hjælp fra dine valgte karakterer, vidunderlig grafik til. Godt gået team. 👏👏👏👍
Jeg har spillet dette spil i omkring 20 minutter. Det er sjovt, og jeg kan godt lide det, men der er for mange pop-ups.
Dejligt afslappende spil, farverige, søde dyr
Spillet er sjovt Får mig til at tænke på, hvordan man vinder hvert niveau.
Meget dårlig oplevelse, mens du spiller fuld af beskidte annoncer (videoer) dukker ind. Meget meget dårlig oplevelse. Jeg har brug for et svar på dette. Børn spiller spillet, og med denne slags annoncer er det virkelig patetisk fra spiludviklere.
Jeg elsker virkelig dette spil 😂😂😂
Stor...b. Ubbb..8.....b...vk.. ..b....9...b...b. ..b .u. .b....... B.bb. lu.uv Hhhu 7h Hej 9bhu7 Jeg har.bh.9bbbbb .bbbbkb..nbv .b..9. .b.
Ice Scream 2: Horror Neighborhood Pelihalli wdw
Det er et sjovt spil, indtil det begynder at bede om penge, så fjerner jeg appen. Der er masser af andre spil, som du kan spille gratis. 612 boards skal du opgradere det. Så er det slut.
Fedt nok
Pæn
Til mange pop-ups
Sådan et sjovt spil. Et must at spille, meget vanedannende. Når du begynder, skal du være klar til at spille et stykke tid. Meget søde karakterer.